Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

 

Vážení zákazníci

- získejte slevu 4% -

- za registraci získáte slevu na veškerý sortiment na našem eshopu

(pro uplatnění této slevy je třeba po registraci se na e-shop přihlásit, po přihlášení se již zobrazují ceny po slevě)

 

těšíme se na Váš nákup rádi splníme Vaše přání

 

 

 

KONTAKTY

YZOPcz
Broumov 34
Planá 34815
tel: +420 704 759 420
yzop@yzop.cz

Variabilní symbol

Poslední dobou se nám tu rozšířil takový nešvar - zákazníci při platbě neuvádějí variabilní symbol. Dovolujeme si upozornit, že toto opomenutí je jen a pouze ke škodě dotyčného zákazníka, neboť přiřazení platby bez VS k objednávce může trvat i několik dní. Platby se VS se spárují s objednávkou automaticky, ty bez tohoto VS musíme dohledávat. Tak na to zkuste myslet při provádění platby. Děkujeme.

Odesílání zásilek

Z organizačních důvodů v současné době neodesíláme zásilky každý den. Ale samozřejmě vždy učiníme vše, co je v našich silách, abyste svojí objednávku obdrželi co nejrychleji. Za případné komplikace se tímto předem omlouváme.

Sleva za registraci

Vzhledem k tomu, že se občas najdou zákazníci, kteří nepochopí systém uplatňování slevy za registraci, dovolím si popsat ji zde. Zákazník, který se registruje na našem e-shopu, získává automaticky slevu 4% na naše zboží. Pro uplatnění této slevy je nutné se na e-shop přihlásit. Po přihlášení se již zobrazují ceny po slevě, což je možné si ověřit odhlášením.

Trvalé zrušení dobírek

Vzhledem k tomu, že se nám báječně osvědčilo zrušení dobírek, které jsme učinili na počátku coronakrize, rozhodli jsme se setrvat u tohoto stavu a nadále nabízíme pouze platbu předem. U dobírek se nám bohužel velmi často stávalo, že se nevyzvednuté vracely. U zaplacených objednávek se nám toto neděje. Děkujeme za vaší přízeň a pochopení.


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky Yzop.cz

 

 

S ohledem na charakter nabízeného zboží a vzhledem k rozsáhlosti problematiky   přírodních surovin z bylinek, bylin a léčivých rostlin mají veškeré informace uvedené na našich stránkách pouze doplňující charakter a nelze je považovat za směrodatné.

 

Nepřebíráme odpovědnost za jejich nesprávné použití.

 

Obecná ustanovení

  • Tento obchodní řád definuje podmínky pro nákup zboží na internetových stránkách YZOP.cz, jakož i podmínky pro jejich reklamaci.

  • Provoz tohoto obchodu se řídí platnou legislativou ČR a rovněž nabízené zboží je v souladu s platnými právními normami.

  • Nejsme plátci daně z přidané hodnoty (DPH).

  • Ochrana osobních údajů

    Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

    Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

    Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

    Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

    Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

    Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

    Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

    V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

    - požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

    - požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

    Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

    Objednávka

  • Objednávku lze provést prostřednictvím internetového obchodu Yzop.cz

  • Objednávku smí učinit pouze osoba starší 18 let.

  • Při objednávce je nutné vyplnit veškeré požadované údaje o kupujícím (označené hvězdičkou). Ostatní údaje jsou dobrovolné, nicméně je doporučujeme vyplnit pro urychlení komunikace (zejména telefon). Údaje uvedené v objednávce slouží pouze pro vyřízení objednávky a po jejím uskutečnění budou z databáze odstraněny

  • Ihned po provedení objednávky obdržíte její kopii na Váš e-mail.

  • Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s naším obchodním řádem a všemi pravidly uvedenými na této stránce.

  • Prodávající si vyhrazuje právo, odmítnout objednávku kupujícímu, který v minulosti neodebral nebo řádně nezaplatil objednané zboží.

  •  

Expedice

  • V nejbližší možném termínu po obdržení objednávky zkontrolujeme dostupnost požadovaného zboží.

  • Objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém byly přijaty.
  • Zboží zasíláme jak nejrychleji umíme a technické podmínky umožňují. Přesný termín nejsme schopni stanovit paušálně, naprostou většinu objednávek vyřizujeme do 2-3 pracovních dnů. Vyhrazujeme si však odeslání v delším časovém úseku, v tom případě zákazníka informujeme individuálně.

  • Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty na dobírku, nebylo-li uhrazeno předem. Pokud v době doručení zásilky nebudete na doručovací adrese, obdržíte do schránky poštovní oznámení o uložení zásilky. Zásilku si poté budete moci vyzvednout na Vaší pobočce České pošty.

  • Pro expedici mimo ČR a SR je nutná individuální domluva.

  •  

Balení

  • Produkty jsou baleny v obalech určených pro styk s potravinami.vždy opatřených příslušnou etiketou.

  • Každý obal je opatřen etiketou s potřebnými údaji. Způsob použití neuvádíme.

    Důvodů pro toto je několik:

    1) použití většiny bylin je značně individuální (příprava či použité množství) v závislosti na použití.

    2) nabízené zboží je určeno pro profesionály a veřejnost se zájmem o tuto problematiku, tedy lidi, kteří vědí, co požadují a jak to použít.

    3) informace o vlastním použití lze nalézt jak v odborné literatuře, tak na internetu či např. u léčitelů.

    4) naše firma se zabývá prodejem bylin, nikoliv poradenstvím v této oblasti.

  •  

Dopravné a balné

ČR

  • K ceně objednaného zboží je připočteno dopravné.

  • Balné si neúčtujeme.

  • Náš obchod nabízí následující typy doprav a plateb:


      • Dopravné při platbě předem na účet v rámci ČR:
      • Česká pošta - 135
      •  

Platba

  • Bankovním převodem- na účet prodávajícího 2701149763/2010 vedený u FIO ČR.

    Zboží je expedováno až po obdržení požadované částky. Údaje nutné pro odeslání jsou číslo účtu (2701149763/2010), variabilní číslo (číslo objednávky), konstantní symbol (0008) a částka v Kč (cena objednávky). Neobdržíme-li platbu do 7 dnů od objednání, bude objednávka automaticky stornována.

  • SR

Na Slovensko  zasíláme Českou poštou!

Budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc. Zásilka bývá na Slovensku do 3 -5 dnů od odeslání.

Cena 250 Kč

Platba

  • Bankovním převodem- na účet prodávajícího 2501149814/2010 vedený u FIO ČR

  •  Zboží je expedováno až po obdržení požadované částky. Údaje nutné pro odeslání jsou číslo účtu ( 2501149814/2010), variabilní číslo (číslo objednávky), konstantní symbol (0008) a částka v EURO (cena objednávky). Neobdržíme-li platbu do 7 dnů od objednání, bude objednávka automaticky stornována.

  • Při platbě v EURO  ze zahraničí

    IBAN CZ7720100000002501149814 SWIFT FIOBCZPPXXX

Slevy

  • Nakupujícím umožňujeme získat zde uvedené typy slev:

  • Sleva 4 % za registraci na našem e-shopu
  • Akční sleva na nabízené zboží v aktuálně uvedené výši. Tento typ slevy je zpravidla omezen na určité období. Většinou se tyto slevy vztahují na zboží, kterého máme nadměrné zásoby.

  •  

Kupní smlouva

  • Řádně vyplněná objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.

  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku dodání zboží a jeho převzetí kupujícím.

  • Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno písemným vypovězením nebo nepřevzetím zásilky.

 

Vrácení zboží

Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti zboží vrátit a to v souladu se zákonem č.367/2000 ze dne 14.9. 2004 i bez udání důvodů. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží. Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (České poště).

Zákazník má právo požadovat za zboží peníze nebo jiné zboží. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 30 dnů od fyzického obdržení a překontrolování zboží dodavatelem. Veškeré náklady na poštovné v případě vrácení zboží poštou hradí zákazník. Pokud zákazník vrací zboží poštou, musí tak učinit pouze doporučenou zásilkou. Zaslání zboží zpět na dobírku, nebude akceptováno.


V případě vrácení zboží musí být toto vráceno nepoškozené a nepoužité, v originálním nepoškozeném balení. Otevřením sáčku dochází ke znehodnocení bylin (čajů, ovoce, ořechů a jiných podobných) a tudíž je již nelze vrátit. Směsi bylin připravené dle požadavku zákazníka jsou zbožím upraveným na míru a tyto nelze vrátit. Vrácen musí být i doklad o zaplacení - faktura. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno.

 

Reklamace

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
Kupující je povinen zkontrolovat zboží co nejdříve po jeho převzetí. O reklamaci nás informujte nejlépe písemně dopisem na adresu provozovny nebo e-mailem. V písemném oznámení je vhodné uvést číslo faktury, nebo variabilní symbol objednávky, druh závady a nárok, který vůči prodávajícímu uplatňuje (tzn. výměna zboží za náhradní, dodání chybějícího zboží, sleva na zboží, odstoupení od smlouvy - vrácení zboží).


Reklamované zboží zašlete nejlépe v originálním obalu, ideálně se všemi dokumenty dodanými s reklamovaným zbožím. Reklamované zboží doručte zpět prodávajícímu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
Prodávající má 14 dnů od fyzického obdržení reklamovaného zboží na jeho překontrolování.


Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dní od jejího nahlášení, popřípadě v termínu, na kterém se kupující s prodávajícím domluví. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.


V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.


Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží bude kupujícímu vrácena na uvedený bankovní účet nejpozději do 10 pracovních dnů od vyřízení reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Objednávkou u Yzop.cz zákazník souhlasí s tím, že přebírá veškerou odpovědnost za všechny jím zakoupené produkty, nebude je používat či nabízet k jiným účelům než jsou určeny a bude dodržovat všechny platné zákony. Zákazník bere na vědomí, že on je plné odpovědnosti za jakékoliv újmy způsobené nesprávným užitím či zneužitím produktů jím zakoupených na zdraví svém, zdraví jiných osob či škody na majetku a jiné škody vzniklé nesprávným užitím či zneužitím veškerých produktů jím na tomto webu zakoupených.

 

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v obchodních podmínkách se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.