Vážení zákazníci

- získejte slevu 4% -

- za registraci získáte slevu na veškerý sortiment na našem eshopu

nebo pokud zvolíte platbu předem

 

 

- získejte slevu 8% -

zaregistrujte se a zvolte platbu předem

 

 

těšíme se na Váš nákup rádi splníme Vaše přání

 

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 60,00 Kč (2,40 EUR)
do košíku:
naše cena 285,00 Kč (11,40 EUR)
do košíku:
naše cena 1 565,00 Kč (62,60 EUR)
do košíku:

KONTAKTY

YZOPcz LTD
Broumov 34
Planá 34815
tel: +420 702 662 506
yzop@yzop.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 119,00 Kč (4,76 EUR)
do košíku:
naše cena 285,00 Kč (11,40 EUR)
do košíku:
naše cena 190,00 Kč (7,60 EUR)
do košíku:

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky Yzop.cz LTD



S ohledem na charakter nabízeného zboží a vzhledem k rozsáhlosti problematiky   přírodních surovin z bylinek, bylin a léčivých rostlin mají veškeré informace uvedené na našich stránkách pouze doplňující charakter a nelze je považovat za směrodatné.

 

Nepřebíráme odpovědnost za jejich nesprávné použití.

 

Obecná ustanovení

  • Tento obchodní řád definuje podmínky pro nákup zboží na internetových stránkách YZOP.cz, jakož i podmínky pro jejich reklamaci.

  • Provoz tohoto obchodu se řídí platnou legislativou ČR a rovněž nabízené zboží je v souladu s platnými právními normami.

  • Nejsme plátci daně z přidané hodnoty (DPH).

Objednávka

  • Objednávku lze provést prostřednictvím internetového obchodu Yzop.cz LTD

  • Objednávku smí učinit pouze osoba starší 18 let.

  • Při objednávce je nutné vyplnit veškeré požadované údaje o kupujícím (označené hvězdičkou). Ostatní údaje jsou dobrovolné, nicméně je doporučujeme vyplnit pro urychlení komunikace (zejména telefon). Údaje uvedené v objednávce slouží pouze pro vyřízení objednávky a po jejím uskutečnění budou z databáze odstraněny

  • Ihned po provedení objednávky obdržíte její kopii na Váš e-mail.

  • Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s naším obchodním řádem a všemi pravidly uvedenými na této stránce.

  • Prodávající si vyhrazuje právo, odmítnout objednávku kupujícímu, který v minulosti neodebral nebo řádně nezaplatil objednané zboží.

Expedice

  • V nejbližší možném termínu po obdržení objednávky zkontrolujeme dostupnost požadovaného zboží.

  • Objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém byly přijaty.
  • Zboží zasíláme jak nejrychleji umíme a technické podmínky umožňují. Přesný termín nejsme schopni stanovit paušálně, naprostou většinu objednávek vyřizujeme do 2-3 pracovních dnů.

  • Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty na dobírku, nebylo-li uhrazeno předem. Pokud v době doručení zásilky nebudete na doručovací adrese, obdržíte do schránky poštovní oznámení o uložení zásilky. Zásilku si poté budete moci vyzvednout na Vaší pobočce České pošty.

  • Pro expedici mimo ČR a SR je nutná individuální domluva.

Balení

  • Větší množství sypaných bylin jsou expedována v papírových pytlích. Menší množství jsou v dvouvrstvých hnědých sáčcích nebo bílých potravinových sáčcích. Mleté drogy jsou expedovány ve vzduchotěsných PE sáčcích se zipem. Vyhrazujeme si právo použít náhradní obal, který však bude vždy opatřen příslušnou etiketou.

  • Každý obal je opatřen etiketou s potřebnými údaji. Způsob použití je záměrně uveden pouze jednoslovným výrazem (nálev,odvar, surovina) vztahujícím se k tradičnímu použití.

    Důvodů pro toto značení je několik:

    1) použití většiny bylin je značně individuální (příprava či použité množství) v závislosti na použití.

    2) nabízené zboží je určeno pro profesionály a veřejnost se zájmem o tuto problematiku, tedy lidi, kteří vědí, co požadují a jak to použít.

    3) informace o vlastním použití lze nalézt jak v odborné literatuře, tak na internetu či např. u léčitelů.

    4) naše firma se zabývá prodejem bylin, nikoliv poradenstvím v této oblasti.

Dopravné a balné

ČR

  • K ceně objednaného zboží je připočteno dopravné.

  • Balné si neúčtujeme.

  • Náš obchod nabízí následující typy doprav a plateb:


      • Dopravné při platbě předem na účet v rámci ČR:
      • Česká pošta - 100(Při objednávce nad 2000,00 Kč s DPH  není dopravné účtováno)
      • Geis či DPD - 100(Při objednávce nad 2000,00 Kč s DPH  není dopravné účtováno)

      • Dopravné na dobírku v rámci ČR:
      • Česká pošta - 130 Kč (Při objednávce nad 2000,00 Kč s DPH není dopravné účtováno)
      • Geis či DPD - 140(Při objednávce nad 2000,00 Kč s DPH není dopravné účtováno)

Platba

  • Na dobírku- při zaslání na dobírku probíhá platba v okamžiku převzetí zboží kupujícím.

  • Bankovním převodem- na účet prodávajícího 2701149763/2010 vedený u FIO ČR.

    Při tomto způsobu platby je poskytnuta sleva ve výši 4 % a nižší poštovné. Zboží je expedováno ihned po obdržení požadované částky. Údaje nutné pro odeslání jsou číslo účtu (2701149763/2010), variabilní číslo (číslo objednávky), konstantní symbol (0008) a částka v Kč (cena objednávky). Neobdržíme-li platbu do 14 dnů od objednání, bude objednávka automaticky stornována.

  • SR

Na Slovensko  zasíláme Českou poštou!

Budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc. Zásilka bývá na Slovensku do 3 -5 dnů od odeslání.

Cena 250 Kč

Platba

  • Bankovním převodem- na účet prodávajícího 2501149814/2010 vedený u FIO ČR

  • Při tomto způsobu platby je poskytnuta sleva ve výši 4 % . Zboží je expedováno ihned po obdržení požadované částky. Údaje nutné pro odeslání jsou číslo účtu ( 2501149814/2010), variabilní číslo (číslo objednávky), konstantní symbol (0008) a částka v EURO (cena objednávky). Neobdržíme-li platbu do 14 dnů od objednání, bude objednávka automaticky stornována.

  • Při platbě v EURO  ze zahraničí

    IBAN CZ7720100000002501149814 SWIFT FIOBCZPPXXX

Slevy

  • Nakupujícím umožňujeme získat zde uvedené typy slev:

  • Sleva 4 % při platbě předem .

  • Akční sleva na nabízené zboží v aktuálně uvedené výši. Tento typ slevy je zpravidla omezen na určité období. Většinou se tyto slevy vztahují na zboží, kterého máme nadměrné zásoby.

Kupní smlouva

  • Řádně vyplněná objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.

  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku dodání zboží a jeho převzetí kupujícím.

  • Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno písemným vypovězením nebo nepřevzetím zásilky.

 

Vrácení zboží

Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti zboží vrátit a to v souladu se zákonem č.367/2000 ze dne 14.9. 2004 i bez udání důvodů. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží. Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (České poště).

Zákazník má právo požadovat za zboží peníze nebo jiné zboží. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 30 dnů od fyzického obdržení a překontrolování zboží dodavatelem. Veškeré náklady na poštovné v případě vrácení zboží poštou hradí zákazník. Pokud zákazník vrací zboží poštou, musí tak učinit pouze doporučenou zásilkou. Zaslání zboží zpět na dobírku, nebude akceptováno.


V případě vrácení zboží musí být toto vráceno nepoškozené a nepoužité, v originálním nepoškozeném balení. Otevřením sáčku dochází ke znehodnocení bylin (čajů, ovoce, ořechů a jiných podobných) a tudíž je již nelze vrátit. Směsi bylin připravené dle požadavku zákazníka jsou zbožím upraveným na míru a tyto nelze vrátit. Vrácen musí být i doklad o zaplacení - faktura. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno.

 

Reklamace

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
Kupující je povinen zkontrolovat zboží co nejdříve po jeho převzetí. O reklamaci nás informujte nejlépe písemně dopisem na adresu provozovny nebo e-mailem. V písemném oznámení je vhodné uvést číslo faktury, nebo variabilní symbol objednávky, druh závady a nárok, který vůči prodávajícímu uplatňuje (tzn. výměna zboží za náhradní, dodání chybějícího zboží, sleva na zboží, odstoupení od smlouvy - vrácení zboží).


Reklamované zboží zašlete nejlépe v originálním obalu, ideálně se všemi dokumenty dodanými s reklamovaným zbožím. Reklamované zboží doručte zpět prodávajícímu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
Prodávající má 14 dnů od fyzického obdržení reklamovaného zboží na jeho překontrolování.


Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dní od jejího nahlášení, popřípadě v termínu, na kterém se kupující s prodávajícím domluví. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.


V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.


Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží bude kupujícímu vrácena na uvedený bankovní účet nejpozději do 10 pracovních dnů od vyřízení reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.